duminică, 31 august 2008

new collection











in curand si in boogie shop

12 comentarii:

lola spunea...

foarte, foarte, foarte simpatica noua colectie, aduce aminte de copilul din noi...

alina coman spunea...

genial!...

CRISTINA PAPACU spunea...

sunt foarte frumoase irina, felicitari:D

Ana spunea...

imi plac tare mult, de-abia astept sa intre la boogie shop ..

Verde Ursuz spunea...

printesele balerine and the little smurfs! :D I love them!

Irys spunea...

omuleatza rosie cu buline albe e preferata mea!

yada spunea...

de azi sunt in boogie shop!

Happy Wardrobe spunea...

buna :) sunt un nou blog de hainute si accesorii.
Te-am adaugat la blogroll ;)
http://happywardrobe.blogspot.com/

Brosc spunea...

Fetita cu rochita rosie cu buline e minunata! :D Felicitari!

Gabici spunea...

imi plac mult brosele. se pot comanda si online de undeva? eu nu sunt din bucuresti... merci!

Cora spunea...

Coquettish Shop te adauga la blogroll, in speranta ca promovarea va fi reciproca. Sarbatori fericite si vanzare placuta!
Cu prietenie,
http://coquettish-shop.blogspot.com

Claudiu spunea...

tare noua colectie... tu le-ai facut ?